المپیک ۲۰۲۴| لطف‌الله نسبی: نوشاد عالمیان بار روانی سنگینی داشت، اما بر خودش مسلط شد/ بازی نیما با حریفش دیدنی است

23:25 - 06 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۲۱۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
المپیک ۲۰۲۴| لطف‌الله نسبی: نوشاد عالمیان بار روانی سنگینی داشت، اما بر خودش مسلط شد/ بازی نیما با حریفش دیدنی است
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: همیشه اولین بازی در المپیک دشوار است و بار روانی سنگینی برای ورزشکار دارد. نوشاد عالمیان هم تحت تاثیر همین موضوع قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - جمیل لطف‌الله نسبی بعد از پیروزی نوشاد عالمیان در اولین مسابقه‌اش در المپیک پاریس اظهار داشت: نوشاد عالمیان شروع خوبی نداشت اما توانست در ادامه بازی بر خودش مسلط شود. همیشه اولین بازی در المپیک دشوار است و بار روانی سنگینی برای ورزشکار دارد. نوشاد عالمیان هم تحت تاثیر همین موضوع قرار گرفت و‌ در گیم نخست، اشتباهات عجیبی داشت اما در ادامه کنترل بازی را به دست گرفت و‌ توانست نتیجه را به سود خودش برگرداند.

سرمربی تیم ملی ایران درباره نیما عالمیان که فردا اولین بازی خود را برگزار می‌کند، عنوان کرد: نیما عالمیان از ناحیه دست کمی آسیب دیده که البته به تازگی اتفاق نیفتاده است. این آسیب دیدگی به خاطر تمرین زیاد به وجود آمده اما‌ مانع عملکرد خوب نیما نمی شود. او با حریفی از چین تایپه مسابقه دارد و پیش بینی من این است که بازی خیلی خوب و دیدنی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت ورزشکاران در دهکده بازی‌ها، مطرح کرد: شرایط میزبانی پاریس به گونه‌ایست که ما بابت حمل و نقل نگران هستیم. وسایل نقلیه با تاخیر می‌رسند و تیم‌ها این دغدغه را دارند که مبادا مسابقه‌ای را از دست بدهند. البته ما با مسئولان کاروان هماهنگ کرده‌ایم که ماشین در اختیارمان بگذارند تا در صورت بروز مشکل بتوانیم خود را به سالن برسانیم. در مورد غذا هم مشکل جدی وجود دارد و نیاز ورزشکاران تامین نمی‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: المپیک پاریس 2024

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *